23 Nisan 2015 Perşembe

23 NİSAN'I BÖYLE GEÇİRDİK

Bugün 23 Nisan.
Resmi tatil, kreş yok.
Tatilden istifade Jane bugün 2 saat süreli bir muffin ve kurabiye work shopuna katıldı ve bundan çok zevk aldı:)
Çok güzel damla çikolatalı muffinler ve şeker hamurlu kurabiyeler yapmış:)
Ders bitiminde de kendi yaptığı muffinlerden birini yemiş:)
O kursta iken biz de  Dane ile Moda'da gezdik biraz.
    ''Anne beni Barış Manço'nun evine götür'' dedi, 
    ''Anne beni parka götür''dedi
    ''Anne beni dondurmacıya götür'' dedi
    Bunların hepsini kucağımda yaptı.
    ''Dane yoruldum biraz yürü'' dedim...
    ''Boşver anne, bir şey olmaz, taşı beni'' dedi :)))

İşte Jane'nin katıldığı work shoptan fotoğraflar;
Ve tabiki yaptığı muffin ve kurabiyelerin fotoğrafları;




























Bunlar da Jane'nin bugün yaptığı muffin ve kurabiyeler.
Nasıl da kabarmış benim minik kızımın minik kekleri:)))








Ve bunlar da Dane ile 23 Nisan gezimizden:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder